از سوی بسیج سازندگی استان انجام شد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از اجرای 90 طرح عمرانی،آموزشی ، فرهنگی و بهداشت و سلامت در مناطق سخت گذر و محروم این استان از سوی این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 08 July 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سرهنگ پاسدار محمد علی مرادی افزود: برای احداث، تعمیر و تکمیل این تعداد طرح نیمه تمام، افزون بر 20 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی، تعمیر 32 باب مسجد، 9 خانه عالم ، 8 باب غسالخانه را از جمله طرحهای در دست اقدام بسیج سازندگی استان در امسال عنوان کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده بخشی از این طرح ها تا پایان نیمه نخست امسال تکمیل و بهره برداری خواهد شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: احداث 25 خانه محروم برای افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی و رنگ آمیزی تعدادی مدارس آموزشی از دیگر طرح های در دست اجرای این بسیج سازندگی استان است.
مرادی، تعداد جهادگران فعال سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری را بیش از 4 هزارنفر در قالب 20 گروه جهادی بسیج دانشجویی، دانش آموزی و صنوف مختلف مردمی عنوان کرد.
وی گفت: امسال یک گروه جهادی با استفاده از یک فروند بالگرد، تعدادی پنل خورشیدی به منظور استفاده از روشنایی و یا شارژ گوشی تلفن همراه عشایر مستقر در مناطق روستایی دهستان موگویی را نصب و راه اندازی کرد.
وی توضیح داد: گروه های جهادی با حضور تمامی اقشار بسیج استان تشکیل شده است و این گروه ها با حضور در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.
چهارمحال و بختیاری با افزون بر900 هزار نفر جمعیت است که بیش از 54 درصد جمعیت آن در مناطق روستایی زندگی می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار