تابناک چهارمحال وبختیاری- فیلم سینمایی ' اسکی باز ' به کارگردانی فریدون نجفی از هنرمندان چهارمحال و بختیاری در سه بخش جشنواره بین المللی کودک و جوان اصفهان نامزد دریافت جایزه شد.
کد خبر: ۴۵۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 06 July 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- این فیلم به تهیه کنندگی محمد احمدی در منطقه کوهرنگ چهارمحال و بختیاری فیلمبرداری و تولید شده است.
بنابر گزارش دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان، فیلم اسکی باز در بخش بهترین فیلم بخش بلند سینمایی، بهترین کارگردانی و بهترین دستاورد فنی و هنری نامزد دریافت جایزه شده است.
همچنین از سوی برگزار کننده جشنواره برای این فیلم که با استقبال تماشاگران روبرو شد، سانس ویژه در روز پنجشنبه 15تیرماه نیز اختصاص داده شد.
امسال فیلم سینمایی ' اسکی باز ' به کارگردانی فریدون نجفی از هنرمندان فیلمساز چهارمحال و بختیاری در بخش مسابقه و بین الملل جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان حضور داشت.
کارگردان فیلم سینمایی اسکی باز گفت: این فیلم به تهیه کنندگی محمد احمدی در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان شرکت کرد.
فریدون نجفی افزود:فیلم اسکی باز داستان یک پسر بختیاری در شهرستان کوهرنگ است که در زندگی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند.
فریدون نجفی در بخش فیلم کوتاه نیز تاکنون موفق به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و جوایز مختلف جشنواره های بین المللی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار