تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از احداث 2 نیروگاه مولد مقیاس کوچک گازسوز و صدور 11 موافقت نامه با بخش خصوصی جهت احداث و راه اندازی این مولدها در نقاط مختلف این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 05 July 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مجید فرهزاد با اعلام این خبر به رسانه های استان افزود: در اجرای سیاست های وزارت نیرو و اقتصاد مقاومتی، 2 مولد مقیاس کوچک گازسوز با ظرفیت هشت مگاوات در شهرهای فرخشهر و بروجن با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شد.
وی ادامه داد: نیروگاه شهرک صنعتی بروجن به بهره برداری رسیده و نیروگاه فرخشهر نیز درحال احداث و راه اندازی است.
فرهزاد، کاهش تلفات انرژی الکتریکی، افزایش امنیت شبکه، کاهش عوارض زیست محیطی و صرفه جویی در مصرف برق، رفع افت ولتاژ، حمایت از سرمایه گذاران در زمینه تولید پراکنده و ایجاد اشتغال را از مزیت های احداث نیروگاه های مقیاس کوچک برشمرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود زیرساخت های مناسب جهت راه اندازی نیروگاه های تولید پراکنده در استان خاطرنشان کرد: 11 موافقت نامه دیگر جهت احداث نیروگاهای مولد مقیاس کوچک در نقاط مختلف استان با ظرفیت های مختلف صادر شده که با سرمایه بخش خصوصی روند احداث آن در دست اقدام است.
هم اکنون بیش از 340 هزار مشترک صنعتی، تجاری، کشاورزی و خانگی در چهارمحال و بختیاری زیر پوشش خدمات شرکت برق استان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار