فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد با تاکید بر اینکه منکر مشهود جامعه بدحجابی است، گفت: برای اینکه بتوانیم فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه ترویج دهیم مردم باید با تمام قدرت وارد صحنه شوند.
کد خبر: ۴۵۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 05 July 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- اسماعیل مولوی در سومین اجتماع مردمی مدافعان حرم در مسجد امام رضا(ع) میرآباد، اظهار کرد: ما اعتقاد داریم هزینه خالی شدن مساجد پر شدن زندان‌ها است و امروز یکی از مهم‌ترین اهدافی که دشمن در تهاجم فرهنگی بر علیه جوانان ما دنبال می‌کند هدف قرار دادن غیرت مردان و زنان است.
وی با بیان اینکه هر بانوی چادری به مثابه یک پرچم اسلام است، عنوان کرد: ما به‌عنوان مدافعان حریم خانواده باید از عفاف و حجاب دفاع کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد با تاکید بر اینکه منکر مشهود جامعه بدحجابی است، افزود: برای اینکه بتوانیم فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه ترویج دهیم مردم باید با تمام قدرت وارد صحنه شوند.
مولوی با اشاره به گرامیداشت هفته عفاف و حجاب ادامه داد: به همین مناسبت راهپیمایی در روز 21 تیرماه سال جاری در شهرکرد برگزار می‌شود و امیدواریم با این حرکت انقلابی بتوانیم گامی مؤثر در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برداریم.
وی در پایان با دعوت از عموم مردم جهت شرکت در تجمع حمایت از صیانت خانواده‌، گفت: شرکت در این تجمع مشتی بر دهان کسانی است که حجاب و عفاف ما را مورد حمله قرار می‌دهند.
گفتنی است؛ تجمع صیانت از حریم خانواده 21 تیرماه از فلکه بسیج شهرکرد به سمت امامزادگان دومعصوم شهرکرد برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار