امام جمعه شهرکرد تاکید کرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت ساخت مرکز بزرگ قرآنی در استان، گفت: چهارمحال و بختیاری نیازمند مرکزی قرآنی است که پشتیبان، تغذیه‌کننده و جهت دهنده امور قرآنی در استان باشد.
کد خبر: ۴۵۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 04 July 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نكونام در پانزدهمین جلسه شورای هماهنگی، توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان با اشاره به ضرورت گسترش محافل قرآنی خانگی در استان، گفت: با افزایش برنامه‌های قرآنی در استان باید شاهد گسترش فرهنگ عمومی انس با قرآن و جلسات قرآنی در شهرها و روستاهای استان باشیم.
وی با بیان اینکه دو نفر برای ستاد ارزیابی شوراهای قرآنی استان‌ها تعیین شود، افزود: نباید به گزارش‌ها و آمارهای بالادستی اکتفا کنیم هرچند حضور در ستادهای کشوری و بهره‌گیری از دیگر تفکرات ارزشمند است.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه باید فعالیت‌های قرآنی استان را ارزیابی کنیم، اظهار کرد: باید یک برنامه کاربردی و حساب شده، تدوین شده و عملیاتی برای گسترش فعالیت‌های قرآنی در استان داشته و جایگاه و رونق قرآن در استان را شاهد باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان در پی درخواست برخی از مدیران مؤسسات قرآنی استان به سرکشی از فعالیت‌های قرآنی مؤسسات استان، تصریح کرد: گروهی پنج نفره به نمایندگی از شورای گسترش فعالیت‌های قرآنی استان از مؤسسات و خانه‌های قرآن بازدید کرده و مشکلات این مؤسسات را در جلسات شورا مطرح کنند.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به ضرورت ساخت مرکز بزرگ قرآنی در استان، عنوان کرد: چهارمحال و بختیاری نیازمند مرکزی قرآنی است که پشتیبان، تغذیه‌کننده و جهت دهنده امور قرآنی در استان باشد.
وی ساخت مرکز بزرگ قرآنی استان را کاری ارزشمند و پاسخگوی مطالبات قرآنی استان خواند و خاطرنشان کرد: مکان ساخت این مرکز با تشکیل گروهی برنامه‌ریزی و معرفی شود و در صورت نیاز ردیف ویژه‌ای از اعتبارات استانی به این مرکز اختصاص یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار