تابناک چهارمحال وبختیاری- آیین بزرگداشت آيت‌الله سيد ابوالقاسم نجفي دهكردي به همت بنياد نخبگان استان چهارمحال و بختياري، دفتر نماینده ولی فقیه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه‌های علمیه، شهرداری شهرکرد، حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 02 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مجتبي بنياديان به ضرورت تكريم و بزرگداشت سرآمدان و بزرگان علم و عالمان دین تاکید و اظهار كرد: با شناساندن چهره‌هاي علمی و فرهنگی بومي استان به آحاد مردم، مي‌توان حس خودباوری را در مردم به ویژه جوانان استان تقویت کرد.

رييس بنياد نخبگان استان افزود: تكريم و بزرگداشت سرآمدان و بزرگان علم و عالمان ديني يكي از راه‌هاي نهادينه کردن فرهنگ نخبگاني و الگوسازي عملي برای جوانان، دانشجويان و همچنين توده‌هاي مردمي است.

وی با اشاره به دعوت از دو سخنران برای مراسم نکوداشت آیت‌الله دهکردی، افزود: حجت‌الاسلام جلالی که به نوعی منتصب به آیت‌الله نجفی دهکردی است در خصوص سبک زندگی این عالم و دكتر محسن شاهرضايي مديركل دفتر الگوسازي و تكريم نخبگان پیرامون موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی در سلوک آیت‌الله دهکردی به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: متن سخنرانی‌های مذکور در هنرنامه بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری چاپ و در نهایت در کتابی تحت عنوان طواف شمع گردآوری خواهد شد.

بنیادیان همچنین از ارسال ارج‌نامه‌ای به مناسبت نکوداشت آیت‌الله دهکردی توسط معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور خبر داد.

وی افزود: برنامه‌‎های اين مراسم در چهار حوزه شامل معرفي و شرح آثار این عالم، اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليد ملي در آثار و كلام، سبك زندگی و سلوك و جايگاه علمي و فقاهت آیت‌الله دهکردی، انجام می‌گیرد.

به گفته وی، رویداد فرهنگی «گرامیداشت مقام عالم وارسته استان سيد ابوالقاسم نجفي دهكردي» پنج‌شنبه 15تیر‌ماه 1396، 10 صبح در فرهنگسراي شهرکرد برگزار خواهد شد. همچنين از تندیس آیت‌الله سید ابوالقاسم نجفی دهکردی در میدان آیت‌الله دهکردی رونمایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار