تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری گفت: تیم اقتصادی در هر جامعه‌ای باید حرفه‌ای عمل کند .
کد خبر: ۴۴۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 25 June 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- تهمتن عبداللهی در ستاد هماهنگی امور اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تشکیل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان باعث بررسی و مرتفع نمودن مشکلات اغلب طرح‌های بلاتکلیف شد.
وی مذاکره اهل فن با سرمایه‌گذاران را ضروری دانست و گفت: تیم اقتصادی در هر جامعه‌ای باید حرفه‌ای عمل کند و فهم سرمایه‌گذاری داشته باشد.
عبداللهی از ایجاد مجتمع کشت و صنعت مکانیزه در استان خبر داد و گفت: این مجتمع در یک هزار هکتار از اراضی استان جانمایی می شود.
وی با اشاره به اینکه مطالبه برای زمین به منظور بهره‌برداری این مجتمع از سوی یک سرمایه‌گذار در استان هست، تصریح کرد: مقرر شد سازمان جهاد کشاورزی استعلاماتی در خصوص معرفی اراضی مستعد این طرح به ارگان‌های مربوطه داشته باشد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان افزود: در حال حاضر مجتمع کشت و صنعت سودجان در زمینی به مساحت دوهزار و 300 هکتار در حال فعالیت است.
عبداللهی خاطرنشان کرد: مسیر انتقال برق و اتصال به شبکه سراسری نیروگاه خورشیدی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تضمین و حمایت دولت اجرا می‌شود.
در این نشست طرح احداث پتروشیمی بروجن، طرح گردشگری سیاسرد، پروژه آهک هیدراته، احداث جاده دسترسی بارده به دیناران، احداث نیروگاه خورشیدی و طرح گردشگری دهکده المپیک مطرح و مشکلات آن‌ها بررسی شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار