معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: جوی آرام تا اواخر هفته بر این استان حاکم است.
کد خبر: ۴۴۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 25 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره، اظهار کرد: شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با دمای 3 و نیم درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین نقطه در کشور بود و گرم‌ترین نقطه استان با 38 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه در چند روز آینده دمای هوای استان با دو تا سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر همراه خواهد بود افزود: دمای هوا در خنک‌ترین ساعات روز به 5 تا 6 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در گرم‌ترین ساعات 34 تا 35 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از حاکم بودن جوی آرام بر آسمان استان خبر داد و اضافه کرد: در 72 ساعت آینده آسمان استان صاف در بعد‌از‌ظهر همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

قطره با بیان اینکه هوای چهارمحال و بختیاری امروز فاقد هرگونه گرد و غبار است ادامه داد: در چند روز آینده هوای استان در وضعیت سالم است و شاهد غبار محلی و صبح‌گاهی در سطح منطقه خواهیم بود.

وی گفت: مسافران تابستانی می‌توانند استان چهارمحال و بختیاری را با توجه به حاکم بودن جوی آرام، هوایی خنک و وجود مناظر طبیعی و فضا‌های مناسب گردشگری برای اسکان انتخاب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار