نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نيروي انتظامي به عنوان بازوي مقتدر نظام در عرصه نظم و امنيت فداكاري و جانفشاني‌هاي بسيار كرده است.
کد خبر: ۴۴۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 24 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از پایگاه خبری نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در جلسه اخوت فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، قانونمندی را یک اصل در نیروی انتظامی و اساس کار پلیس دانست و اظهار کرد: آنچه ما را در تحقق عدالت اجتماعی و اجرای صحیح قانون ثابت قدم و استوار نگه می‌دارد، اعتقاد به ولایت فقیه و پایبندی به ارزش‌های اسلامی و باورهای دینی است.

وی بر ضرورت ارتقای معنویت و افزایش بینش سیاسی کارکنان انتظامی تأکید کرد و گفت: ماموران پلیس به سبب ارتباط مستقیم و مستمر با مردم همواره باید ارزش‌های اخلاقی و معنویات را مدنظر داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بصیرت دینی و امر به معروف را دو ویژگی برجسته پلیس برشمرد و خاطر نشان کرد: پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند یک عزم همگانی در اجرای این فریضه مهم است.

نکونام افزود: خداوند برای جامعه بشریت یک راهنمای کامل به نام قرآن فرستاده است و توجه و عمل به قرآن به عنوان یک کتاب همه جانبه‌نگر همیشه راه گشای بشر بوده و برای شما به عنوان مجریان قانون باید یک اصل مهم باشد.

وی از زحمات نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف در برقراری امنیت کشور تقدیر و قدردانی کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور واقعا خوش می‌درخشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری خطاب به کارکنان نیروی انتظامی ادامه داد: شما به عنوان حافظان امنیت در جامعه از جایگاه ویژه و بالایی برخوردار هستید و باید این جایگاه را حفظ کنید و نیروی انتظامی به عنوان بازوی مقتدر نظام در عرصه نظم و امنیت فداکاری و جانفشانی‌های بسیار کرده است که شهدای این عرصه مبین این فداکاری‌ها و جانفشانی‌هاست.

نکونام در پایان سبز قامتان و جان برکفان نیروی انتظامی را آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: فرمانده نقش بسیار مهمی در کسب این توفیقات بزرگ دارد و همه ما تحت فرماندهی معزز کل قوا و رهبر عزیزمان حضرت آیت الله عظمی خامنه‌ای به عنوان یک سرباز همیشه باید دستورات و رهنمودهای ایشان را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار