تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان با برخورداری از هوای مطبوع و خنک، مکان مناسبی برای تفریح و اسکان مسافران در تعطیلات عید فطر است.
کد خبر: ۴۴۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 24 June 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره سامانی افزود: با وجودی که آغازین روزهای فصل تابستان را سپری می کنیم، اما شهرکرد مرکز استان طی روزهای متوالی بعنوان خنک ترین مرکز استان در کشور اعلام شده و این هوای مطبوع و خنک می تواند گردشگران بسیاری را در تعطیلات عید فطر به استان هدایت کند.
وی ادامه داد: دمای هوای شهرکرد در خنک ترین ساعات به 4 درجه بالای صفر می رسد و در مقایسه با شهرهای دیگر کشور از آب و هوای بسیار خنک و معتدلی برخوردار است.
قطره سامانی از وزش بادهای بسیار ملایم در بعدازظهرها خبر داد و گفت: با این وجود ورود هیچ پدیده گرد و غباری در آسمان استان پیش بینی نمی شود و هوای سالمی تا پایان هفته در استان مستقر است.
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری همچنین از کاهش 15 درصدی بارشها در استان خبر داد و گفت: تا پایان سال زراعی امسال انتظار بارش نداریم و با همین میزان کاهش بارندگی وارد سال زراعی جدید می شویم.
استان چهارمحال و بختیاری بدلیل دارا بودن ویژگیهای خاص جغرافیایی و توپوگرافی از لحاظ آب و هوایی متنوع و اقلیم‌های متفاوت، از مکان های بکر و طبیعی و در کوهستانی کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار