تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اداره امور قرآنی استان گفت: شهر بن با داشتن 44 جلسه ثابت خانگی قرآن کریم، شهر نمونه قرآنی از لحاظ تعداد جلسات قرآن در استان است.
کد خبر: ۴۴۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 24 June 2017

به‌گزارش تابناک شهرکرد- مهدی پرتوی در بازدید از پنج جلسه خانگی قرآن کریم در بن گفت: مردم این شهر سال‌ها است که با آیات قرآن مأنوس و آشنا هستند و علاقه بی‌نظیری به آموزش قرآن دارند و با شرکت در کلاس‌های قرآنی استعداد خود را شکوفا می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری 44 جلسه خانگی ثابت در بن افزود: بن به عنوان نمونه‌ای مناسب برای ترویج فرهنگ قرآنی و دینی در استان است و باید از فرصت تشکیل جلسات خانگی در این شهر برای آشنایی و الگو گیری در نحوه تشکیل جلسات خانگی قرآن استفاده کرد.

پرتوی با اشاره به چند بعدی بودن این جلسات ادامه داد: در این جلسات علاوه بر آموزش روانخوانی و تجوید فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه مانند تشکیل صندوق قرض الحسنه و کارگشایی از مشکلات زندگی مردم از رموز ماندگاری این جلسات است.

رئیس اداره امور قرآنی استان انس با قرآن در بین جوانان و نوجوانان را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: شرکت جوانان و نوجوانان در جلسات خانگی این شهر، فرهنگ بالای قرآنی خانواده ها و بکار بستن مفاهیم قرآنی در تربیت دینی مردم این شهر را نشان می‌دهد.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده در زمینه‌های قرآنی در شهر بن و با تشویق هر چه بیشتر مردم این شهر از سوی مسئولان، امید آن می‌رود که در آینده‌ای نزدیک این شهر به قطب قرآنی در استان تبدیل شود.

بن مرکز شهرستان بن، یکی از شهرستان‌های استان چهار محال و بختیاری است و فاصله آن تا شهرکرد 25 کیلومتر بوده و جمعیت بالغ بر 10 هزار نفر دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار