تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهرکرد گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری نسبت به سال تحصیلی گذشته 10 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۴۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 24 June 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالرحمن محمدخانی اظهار کرد: امسال دانشگاه شهرکرد در 32 کدرشته اعم از علوم ریاضی، مهندسی‌های برق، کشاورزی و منابع آب بدون محدودیت جنسیت بر اساس نمره و مصاحبه داوطلب، دانشجو می‌پذیرد.
وی بیان کرد:  ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری در دانشگاه شهرکرد برای سال تحصیلی 96-97، تعداد 115 نفر است.
وی افزود: این تعداد نسبت به سال تحصیلی گذشته 10 درصد افزایش یافته است اما در رشته های کشاورزی و منابع طبیعی به دلیل وجود مشکلات اشتغال، پذیرش کمتر خواهد بود .
محمدخانی تصریح کرد: به طور متوسط در هر رشته که پذیرش دو نفر بوده است 20 نفر برای مصاحبه حاضر شده‌اند که این تعداد برای رشته‌های گوناگون متفاوت است.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهرکرد گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از نصف دواطلبان پذیرش شونده خانم باشند.
محمدخانی با اشاره به اینکه زمان مصاحبه در مقطع دکتری از شش خرداد ماه تا 28 تیر ماه جاری است، تاکید کرد: به‌طور میانگین زمان مصاحبه برای هر داوطلب 15 تا 20 دقیقه است.
وی خاطرنشان کرد: این زمان برای رشته‌هایی که تعداد داوطلبان کمتر است بیشتر خواهد شد و امسال در راستای مفید بودن زمان مصاحبه بررسی مستندات آموزشی و سوابق تحصیلی داوطلبان قبل و بعد از زمان مصاحبه انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار