رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: تا پایان تیرماه بیش از 70 درصد پارک‌ها با وسایل بازی پلی اتیلنی و کفپوش تجهیز می‌شوند.
کد خبر: ۴۴۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 24 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مجید جلالی در خصوص عملکرد سازمان پارک‌ها و فضای سبز جهت استقبال از مسافران تابستان و به‌ویژه تعطیلات عید سعید فطر اظهار کرد: تمهیدات بسیاری برای آماده‌سازی شهر جهت میزبانی مسافران صورت گرفته که عمدتا مربوط به پارک‌های سطح شهر است.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های شهرداری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز در این خصوص گفت: آماده کردن جایگاه‌های نماز در برخی پارک‌ها، نصب بنر جهت اطلاع‌رسانی مسافران، آماده نمودن مکانی جهت اسکان موقت مسافران، استقرار کشیک فوق‌العاده، تشکیل گروه صیانه جهت امور فرهنگی و آموزشی بانوان در پارک بانوان، سرکشی و نظارت دقیق بر کلیه دکه‌داران در خصوص پخش اذان و توزیع مواد غذایی سالم، ساخت و نصب مبلمان شهری (نیمکت، سطل زباله و آلاچیق) در پارک‌های سطح شهر از جمله این فعالیت‌ها است.

رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد با اشاره به زیرسازی و محوطه‌سازی جهت نصب وسایل بازی در 15 پارک شهر، افزود: تا پایان تیرماه بیش از 10 پارک تجهیز می‌شوند و در بیش از 70 درصد پارک‌ها وسایل بازی قدیمی جمع و وسایل بازی پلی اتیلنی و کفپوش جایگزین می‌شود.

جلالی با اشاره به اینکه مسافران مقصدشان هر نقطه از استان که باشد معمولا شب را در شهرکرد اقامت دارند، اضافه کرد: ضروری است که مکان مناسبی برای مسافران مهیا شود و در این رابطه تعامل با دیگر ادارات در جهت رفاه مسافران تابستانی لازم است.

وی با بیان اینکه حضور مسافران در پارک‌ها و فضای سبز آسیب زیادی به چمن‌ها، درخت‌ها و سیستم روشنایی می‌زند، گفت: اما چون رویکرد در حال حاضر جذب مسافر به استان است، شهرکرد جز معدود شهرهایی است که اجازه استقرار مسافران در فضای سبز را می‌دهد.

رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد اظهار داشت: متولی اصلی ایجاد مکان استقرار برای مسافران اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و در این سال‌ها چون اعتبار محدود بوده متاسفانه اتفاق خاصی در این زمینه نیفتاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار