تابناک چهارمحال وبختیاری- دفتر تئاتر مردمی ' بچه های مسجد' چهارمحال و بختیاری با انتشار فراخوان عضو گیری از روز شنبه کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۴۴۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 24 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت:دفتر تئاتر مردمی 'بچه های مسجد' ایده ای خلاقانه از سوی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور است که تاکنون در برخی از استانهای کشور راه اندازی و به تولید و اجرای نمایش منجر شده است.

امین بسیم افزود:طرح تئاتر بچه های مسجد از بخش تئاتر حرفه ای استان مجزاست در برای فعال شدن دفتر تئاتر بچه های مسجد از جوانان و علاقه مندان به این هنر در سطح مساجد استفاده می شود.

به گفته وی، این دفتر در استان اکنون با اعلام فراخوان فعال شده است اما پس از عضو گیری تا یک ماهه آینده راه اندازی می شود.

وی گفت:فراخوان این دفتر به منظور شناسایی استعدادهای جوان و علاقه مند در عرصه تئاتر و هدایت و آموزش فعالان این عرصه در مساجد استان و آشنا سازی مردم با ظرفیت های هنری تئاتر منتشر شده است.

بسیم با بیان اینکه مساجد از مهمترین پایگاه های اجتماعی مردم است افزود:نمایش های بچه های مسجد با موضوعات مختلف دینی، اجتماعی، طنز با مضامین قصص قرآنی (زندگانی پیامبران)، روایات و زندگانی اهل بیت (ع)، سبک زندگی ایرانی اسلامی، مسجد و انقلاب اسلامی، مسجد و دفاع مقدس، مسجد و مدافعان حرم ، مسجد و اخلاق اجرا می شود.

به گفته وی، اجرای طرح تئاتر بچه های مسجد با همکاری حوزه هنری استان و معاونت فرهنگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) انجام می شود.

بسیم افزود: گروه‌های نمایشی مستقر در مساجد و پایگاه های بسیج و علاقه‌مندان هنر تئاتر در مساجد استان می توانند برای عضویت در دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد به نشانی حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی، جلوتر از مهمانسرای جهانگردی، کوچه 52 یا معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی، نرسیده به میدان بسیج،نبش کوچه 49مراجعه کنند.

هم اکنون یکهزار مسجد در سطح چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار