مسئول روابط عمومی تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مرکز اطلاع رساني نداي تأمين، با شماره 1420 اداره کل تأمين اجتماعي استان چهارمحال و بختیاری ، به صورت شبانه روزي آماده پاسخگويي به سؤالات مخاطبان است.
کد خبر: ۴۴۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 24 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مسئول روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گفت: به منظور پاسخگويي به قشرهاي مختلف بيمه شدگان، کارفرمايان و مستمري بگيران سراسر کشور و دريافت ديدگاه هاي مخاطبان و انتقال به مديران و مسئولان اين سازمان، سامانه نداي تأمين با هدف خدمت رساني بهتر به مردم در حال فعالیت می باشد.

عزت اله رئیسی نهادينه کردن فرهنگ پاسخگويي و احترام به مردم در سطوح مختلف اين سازمان، پيگيري و حل فوري و ريشه اي مشکلات مردم با تأکيد بر آگاه سازي، راهنمايي، مشاوره و بهبود ارتباطات مستقيم با مردم به صورت تعامل دو سويه و ساماندهي و تمرکز ارتباطات مردمي و ايجاد سرعت و صحت در فرايند پاسخگويي را از مهمترين مزاياي سامانه نداي تأمين برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: خط تلفن گویای «ندای تامین» با هدف اطلاع رسانی بهتر،سریع تر،آسان تر و پاسخگویی به سئوالات مردم و مخاطبان سازمان تامین اجتماعی راه اندازی شده است و با پشتیبانی 8 کانال ارتباطی در تمام ساعات شبانه روز آماده دریافت سئوالات مردم و ارائه راهنمایی سیستمی به مخاطبان می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار