استاندار چهارمحال و بختیاری:
به گزارش تابناک شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی تاکید کرد: فریاد رسای مردم روزه‌دار چهارمحال و بختیاری در سی و هشتمین سالگرد روز جهانی قدس بر پیشانی تاریخ به یادگار نشست.
کد خبر: ۴۴۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 24 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتکی در پیامی از حضور گسترده و حماسی مردم شریف استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

متن کامل پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح ذیل است:

خداوند بزرگ و بلندمرتبه را شاکریم که بار دیگر به تمامی ما توفیق داد تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به پیروی از امام خمینی (ره)، لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همراه و هم‌صدا با اقیانوس بیکران و خروشان امت اسلام و انسان‌های آزاده، آزاداندیش، آزادمرد، خیرخواه و حق‌طلب دنیا، با حضور پرشور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در سراسر چهارمحال و بختیاری فریاد حمایت از قدس شریف، برائت از رژیم صهیونیستی و اعلام انزجار از استکبار جهانی و حامیان آنان را هم‌زمان با سراسر کشور و جهان به گوش جهانیان برسانیم.

فریاد رسای مردم روزه‌دار چهارمحال و بختیاری امروز در سی و هشتمین سالگرد روز جهانی قدس که به ابتکار الهی بنیان‌گذار بزرگ جمهوری اسلامی ایران بر پیشانی تاریخ به یادگار نشست، اعلام انزجار و نفرت از ددمنشی و وحشی‌گری رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام حمایت از مقاومت اسلامی نسل شجاع فلسطینی‌ها است که عظمت، افتخار، اقتدار و عزت ملت اسلامی را در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و انگلیس به نمایش گذاشت.

رجاء واثق دارم که این‌گونه حمایت‌های همه‌جانبه از مردم بی‌دفاع، مظلوم و ستم‌دیده فلسطین برگ زرین دیگری بر مجموع افتخارات سراسر بشردوستانه مردمان بام ایران را افزود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار