رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: سرانه ورزشی در این شهرستان بسیار پایین است و باید برای توسعه فضای ورزشی در لردگان چاره‌اندیشی شود.
کد خبر: ۴۴۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 14 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- عیسی حسنی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لردگان اظهار کرد: اوقات فراغت جوانان به‌خصوص در ایام تابستان نباید نادیده گرفته شود و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان، راه را برای کشیده‌شدن آن‌ها به سمت کارهای بیهوده می‌بندد.

وی گفت: متأسفانه سرانه فضای ورزشی در شهرستان لردگان بسیار پایین است و باید به فکر توسعه فضای ورزشی در این شهرستان بود و این امر نیاز به یک همت جمعی در سطح این شهرستان دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان عنوان کرد: در ایام تابستان کلیه اماکن ورزشی شهرستان از ساعت 8 صبح تا 12 شب فعال است و با هماهنگی‌های صورت گرفته مسابقات و آموزش‌هایی نیز در همین راستا برای جوانان در نظر گرفته شده است.

حسنی در پایان از ادارات شهرستان لردگان خواست تا اماکن ورزشی متعلق به اداره خود را جهت استفاده جوانان در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار دهند تا جوانان و نوجوانان از این فضاها استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار