تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از توزیع سبد حمایت غذایی ویزه مبارک رمضان بین خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد استان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 29 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سیدعباس جزایری افزود: در طرح ویژه ماه مبارک رمضان، سبد حمایت غذایی بین 28 هزار و 800 خانوار تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد توزیع می شود.

وی افزود: این طرح از امروز آغاز شده و افراد می توانند به مدت یک ماه با مراجعه به فروشگاه های طرف قرارداد سبد حمایت غذایی خود را دریافت کنند.

به گفته جزایری برای خانوارهای یک نفره حدود 300 هزار ریال، دو نفره 600 هزار ریال و برای خانوارهای 3 نفره به بالا به ازای هر نفر 100 هزار ریال افزوده می شود که در نهایت تا سقف یک میلیون و 200 هزار ریال کالا دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از آنجایی که در ماه مبارک رمضان قرار داریم و مصرف بیشتر به سمت پروتئین است کالاهای درنظر گرفته شده شامل گوشت قرمز، گوشت سفید، روغن، برنج، خرما، حبوبات و سایر کالاهای مصرفی ماه مبارک است که هرکسی می تواند از هر یک از اقلام به هر مقداری که می خواهد خرید کند.

در کشور خانوارهایی که تحت پوشش قرار می گیرند 3 میلیون و 888 هزار و 574 خانوار است که با اندازه میانگین خانوار به طور تقریبی بیش از 10 میلیون نفر می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار