نماینده مجلس:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم شهرستانهای اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: درحالی که عده ای در انتخابات تلاش داشتند در کشور شکاف بین شهری و روستایی ایجاد کنند، اما حضور آگاهانه مردم این خطر را دفع کرد و ملت ایران نشان داد یک جامعه صد درصدی است.
کد خبر: ۴۳۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 27 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی باباحیدری در شورای اداری چهارمحال و بختیاری افزود: هرچه به جلوتر می رویم حضور مردم در انتخابات آگاهانه تر و تحلیل آنها از فضای کشور کارشناسی تر می شود و همین امر منجر به حماسه حضور آنها در 29 اردیبهشت شد.
وی ادامه داد: در همین راستا ضروری است تا دولت دوازدهم با چینش کابینه ای قوی، مستحکم و کارآمدتر مطالبات مردم را به خوبی پاسخ دهد.
کاظمی باباحیدری با بیان اینکه «بازنده» انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد، تصریح کرد: در نظامی که مبتنی بر مردم سالاری دینی اداره شود، رقابت بر حسب رفاقت است و آنکس که با نظر اکثریت انتخاب می شود، متعلق به همه است و باید در برابر همه گروه ها و اقشار پاسخگو باشد.
این نماینده مجلس افزود: قطار نظام در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی بخوبی ریل گذاری شده و همه وظیفه دارند در سرعت بخشی به حرکت این قطار کمک کنند.
کاظمی باباحیدری، اشتغال و تولید را از اولویت های مهم کشور دانست و گفت: با ایجاد شرایط مناسب برای سرمایه گذاران و توجه به بخش های مختلف از جمله صنایع تبدیلی و گردشگری می توان بستر مناسبی برای رونق تولید و اشتغال در کشور ایجاد کرد.
وی، قدرت گیری کشور در عرصه بین الملل را از دستاوردهای برگزاری انتخابات باشکوه و حماسی دانست و خاطرنشان کرد: نظام قدرت خود را از مردم می گیرد از همین رو ضروری است تا در راستای رفع مشکلات و پیگیری مطالبات آنها گام های بیشتری بردارد.
مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با اشاره به خدمات دولت یازدهم در استان افزود: در طول سالهای اخیر برای 450 نفر در استان اشتغالزایی شده که از این تعداد 73 درصد در بخش خصوصی مشغول فعالیت هستند.
حسین عنایتی تصریح کرد: هم اکنون 350 واحد پستی در چهارمحال و بختیاری فعال است که از این تعداد 51 درصد واحدها روستایی و مابقی شهری است.
وی از رشد یکهزار درصدی رشد کاربران اینترنت در استان خبر داد و گفت: قبل از دولت یازدهم تعداد کاربران 23 هزار نفر بوده که این تعداد در دولت یازدهم به 281 هزار نفر افزایش یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار