امام جمعه شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد حضور حداکثری و حماسی مردم در پای صندوق های رای را از زیبایی های انتخابات دانست و گفت: این همراهی و اتحاد ملت ایران مایه مباهات نظام اسلامی است.
کد خبر: ۴۳۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 27 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری افزود: بی شک رئیس جمهوری منتخب مورد احترام است و همگان باید به نتیجه انتخابات تمکین کنند.
وی همچنین پیشنهاد کرد: برگزاری انتخابات در سنوات آتی از سوی نهادی مستقل از قوای سه گانه برگزار تا هرگونه شائبه ای در فرآیند انتخابات بوجود نیاید.
نکونام ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری شاهد تلخی ها و بداخلاقی هایی هم بودیم که باید با جدیت به آن رسیدگی شود تا در دوره های بعد شاهد این مشکلات نباشیم.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با تاکید بر اینکه نباید سلامت دین قربانی بازیگری های سیاسی شود، تصریح کرد: این خطر، امروز جامعه ما را تهدید می کند و نباید اجازه دهیم عده ای به نام آزادی چهره دین را مخدوش کنند.
نکونام با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، افزود: حفظ سلامت دین باید به دغدغه اصلی مومنان تبدیل شود و این امر جز با ولایت مداری و قرار گرفتن در مسیر ولایت ممکن نخواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز بر اقامه نماز اول وقت و به جماعت در ادارات و نهادهای این استان در آستانه ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
حجت الاسلام سیدجعفر مرتضوی افزود: نخستین تکلیفی که دین اسلام بر عهده مسلمانان قرار داده نماز است از همین رو شایسته نیست در یک نظام اسلامی نسبت به انجام این فریضه دینی بی توجهی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار