تابناک چهارمحال وبختیاری- براساس جلسه کمیسیون نظارت بر قیمت‌گذاری اصناف استان چهارمحال و بختیاری، قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان مشخص شد.
کد خبر: ۴۳۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 27 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- فرشاد امینیان درخصوص قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: براساس جلسه کمیسیون نظارت و قیمت‌گذاری اصناف استان، مقرر شد که هر کیلو زولبیا و بامیه با قیمت 11 هزار و 500 تومان درواحدهای عرضه کننده بفروش برسد.

رئیس اتحادیه قنادان شهرستان شهرکرد با اشاره به رشد پنج درصدی قیمت زولبیا و بامیه نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: سال گذشته هر کیلو زولبیا و بامیه با قیمت 10 هزار و 500 بفروش رسید.

امینیان گفت: مواد اولیه لازم برای پخت انواع شیرینی و زولبیا و بامیه در بازار موجود است و در این زمینه کمبودی وجود ندارد.

وی اظهار کرد: هزینه‌های تولید زولبیا بالا است و بالابودن درجه دما جهت پخت، استفاده از وسایل سرمایشی و کار کارگران در این دما از دلایل بالابودن هزینه‌های تولید زولبیا و بامیه بوده است.

رئیس اتحادیه قنادان شهرستان شهرکردخاطرنشان کرد: مردم در ایام ماه مبارک رمضان زولبیا و بامیه را فقط از مراکز مجاز یعنی مراکز مورد تایید اتحادیه و مراکز بهداشتی خریداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار