کارشناس مسائل سیاسی:
تابناک چهارمحال وبختیاری- کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه خواب مانده را می‌توان بیدار کرد ولی آنکه خودش را بخواب زده است هرگز گفت: مدیرکل آموزش و پرورش به خاطر دل‌مشغولی‌های زیاد انتخاباتی فرصت مطالعه سند 2030 را نداشته است.
کد خبر: ۴۲۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 25 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- بهروز مردانی‌نژاد در خصوص مصاحبه اخیر مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری و توجیه سند 2030 اظهار کرد: احتمالا مدیرکل آموزش و پرورش استان به خاطر دل‌مشغولی‌های زیاد انتخاباتی فرصت مطالعه سند 2030 را نداشته است.

وی ادامه داد: این احتمال هم وجود دارد که این مسؤول شناخت در خوری از مبانی نظری اسلامی و مبانی نظری سکولاریسم ندارد و نمی‌تواند به مقایسه بندهای مختلف و کاملا متعارض سند مذکور با مبانی نظری انقلابی و اسلامی حاکم بر کشور بپردازد.

کارشناس مسائل سیاسی ضمن ارائه یک پیشنهاد به مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: این مسؤول می‌تواند جلسه‌ای با اساتید فن که اتفاقا تعداد آن‌ها در همین آموزش و پرورش خودمان کم هم نیست، تشکیل دهند و موارد مختلف این سند را بررسی کنند، تا چنانچه حقیقت موضوع برای ایشان مبهم است، مکشوف شود.

مردانی‌نژاد با بیان اینکه خواب مانده را می‌توان بیدار کرد ولی آنکه خودش را بخواب زده است هرگز، تصریح کرد: بهتر است این انرژی که صرف توجیه اشتباه پذیرش این سند می‌شود، مصروف اجرای سند راهبردی آموزش و پرورش خودمان شود که قطعا به صواب نزدیکتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار