تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال وبختیاری آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی را 31 خرداد ماه جاری عنوان و توصیه کرد: مودیان مالیاتی در زمان باقی مانده اظهارنامه مالیاتی خود را تسلیم کنند.
کد خبر: ۴۲۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 24 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- کوروش بیگدلی اظهار کرد: با توجه به اصلاح قانون مالیات های مستقیم، در اصلاحیه اخیر زمان ارائه اظهار نامه مشاغل از پایان تیرماه به خردادماه موکول شده است .
به گفته وی، مودیان مالیاتی مشاغل حقیقی برای بهره مندی از ماده 101 قانون مالیات های مستقیم، تا پایان ماه جاری اظهار نامه های مالیاتی خود را ارائه دهند.
بیگدلی تصریح کرد: پایان تیرماه نیز آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی است.
وی با تاکید بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال گفت: چالش مهم و اساسی در اقتصاد مقاومتی تامین درآمدهای و منابع مالی است که درآمدهای مالیاتی به عنوان یکی از پایدارترین منابع درآمدی مطرح هستند.
بیگدلی ادامه داد: جلوگیری از فرار مالیاتی، شناسایی مودیان و منابع جدید، استفاده از طرح ها و برنامه های نوین از مهم ترین برنامه های این اداره کل در سال جاری است.
وی با بیان اینکه بهره مندی از هرگونه تسهیلات برای مودیان مالیاتی منوط به ارائه اظهار نامه در موعد مقرر است، گفت: فعالان اقتصادی با هدف بهره مندی از مشوق های قانونی نرخ صفر و هرگونه معافیت باید اظهار نامه های مالیاتی خود را در موعد مقرر تسلیم کنند.
85 درصد درآمدهای عمومی چهارمحال و بختیاری از مالیات است.
مودیان مالیاتی حقوقی و حقیقی مشاغل 28 هزار و 495 اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی عملکرد سال 94 خود را در سال گذشته تکمیل و تسلیم کردند که از این تعداد 2 هزار و 629 اظهار نامه مالیاتی از سوی اشخاص حقوقی، 19 هزار و 114 اظهارنامه از سوی اشخاص حقیقی و 786 اظهار نامه مالیات بر اجاره املاک دریافت شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار