امام جمعه مالخلیفه:
تابناک چهارمحال وبختیاری- امام جمعه مالخلیفه گفت: اگر روزی ارزش‌هایی که انقلاب را به پیروزی رساند و خرمشهر را فتح کرد، به‌عنوان ضد ارزش در جامعه ظهور پیدا کند این به‌معنای سقوط است.
کد خبر: ۴۲۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 24 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سیدمحمد بخشایش‌پور ضمن تبریک فرا رسیدن سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: 35 سال قبل در روز سوم خرداد سال 1361 خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس با شهامت و دلاورمردی فرزندان روح‌الله به پیروزی رسید.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد، عنوان کرد: مسأله فتح خرمشهر یک پیروزی عادی و معمولی در جبهه جنگ نبود و در واقع این فتح اتصال دو حقیقت و نتیجه اخلاص و دلداگی مردم به اسلام بوده است.

امام جمعه مالخلیفه اضافه کرد: تجربه ثابت کرده است هر کجا مردم مخلصانه و با تمام وجود از ارزش‌های دین و اسلام دفاع کردند، امدادهای غیبی هم با آن‌ها همراه شد و با اتصال اخلاص و دلدادگی مردم قیام صورت گرفت و پیروزی حاصل شد.

بخشایش‌پور با تأکید بر فرمایشات امام‌خمینی (ره) در رابطه با پیروزی خرمشهر، خاطرنشان کرد: خرمشهر یک جریان خاص نیست. امروز کشورهای دنیا نگاه‌شان به ایران همانند خرمشهر است و اکنون جای جای ایران اسلامی‌ ما خرمشهر است.

وی ادامه داد: خرمشهر یک‌بار سقوط کرد و ما آن را فتح کردیم و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با اینکه اکنون خرمشهرهای دیگری در راه است و اگر ارزش‌های دینی، خطوط قرمز نظام‌اسلامی و آرمان‌های امام و رهبری به حاشیه برود و کنار گذاشته شود آنروز کشور ما به معنای واقعی سقوط می‌کند.

امام جمعه مالخلیفه با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در رابطه با اینکه باید مراقب بود تا خرمشهرهای دیگری سقوط نکنند، تصریح کرد: ایثار، فداکاری‌ها، تفکرات ارزشی باعث پیروزی ما در انقلاب‌اسلامی شد.

بخشایش‌پور با انتقاد از کسانی که لباس اسلام بر تن دارند و تریبون اسلام هستند، گفت: این‌ها کسانی هستند که ارزش‌ها را زیر پا می‌گذارد و اگر روزی ارزش‌هایی که انقلاب را به پیروزی رساند و خرمشهر را فتح کرد، به‌عنوان ضد ارزش در جامعه ظهور پیدا کند این به‌معنای سقوط است.

وی از امام علی(ع) به‌عنوان ارزشی‌ترین نماد خلقت نام برد و افزود: در جامعه آن زمان ارزش‌ها توسط جامعه مادی و غربی کنار زده شد و ضد ارزش‌ها جایگزین شد و تمامی عواطف و احساسات زیر سؤال رفت.

بخشایش پور در پایان گفت: اگر تفکر و عقیده‌ای که باعث فتح خرمشهر شد در جامعه به حاشیه برود، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) خرمشهرهای دیگر که در مجموع کل ایران است به حاشیه خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار