تابناک چهارمحال وبختیاری- رییس اتحادیه فروشندگان پلاستیک و نایلون شهرستان شهرکرد گفت: ظروف پلاستیکی دو هزار تومانی بهداشتی نیستند.
کد خبر: ۴۲۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 24 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- غلامرضا سلیمان اظهار کرد: متأسفانه برخی واحدهای صنفی اجناس پلاستیکی با قیمت دو هزار تومانی در بازار سطح شهر عرضه می‌کنند ، چراکه رقمی که این واحدها برای اجناس خود در نظر می‌گیرند حتی از ماده اولیه آن به مراتب کمتر است و برهمین اساس به احتمال زیاد مواد استفاده شده در این کالاها، بازیافتی مواد پلاستیکی، زباله و ضایعات غیربهداشتی است.

وی با اشاره به پیگیری‌های این صنف برای جمع‌آوری این محصولات، تصریح کرد: متأسفانه تا کنون در این زمینه توجهی صورت نگرفته و مسئولین مربوطه اقدام خاصی انجام نداده‌اند.

سلیمان با اشاره به اینکه این محصولات غیر بهداشتی در مراکز و کارخانجات معتبر تولید نمی‌شوند، تصریح کرد: مردم به هنگام خرید کالاهایی که دارای جنس پلاستیک هستند حتما به برندی که زیر جنس هک شده دقت کرده و سپس جنس را خریداری کنند.

وی برخی بادکنک‌های بازار را نیز ساخته شده از ضایعات و بازیافتی‌های محصولات پلاستیکی دانست و گفت: در موارد متعدد بادکنکی که در دست کودکان قرار دارد از این مواد ساخته می‌شود و بدون توجه مسوولان و مردم چنین کالاهایی با دهان کودکان ارتباط پیدا کرده و سلامت آن‌ها را در معرض تهدید قرار می‌دهد.

رییس اتحادیه  فروشندگان پلاستیک و نایلون شهرستان شهرکرد در پایان خاطرنشان کرد: 150 واحد صنفی در این اتحادیه وجود دارد که متأسفانه از این تعداد 10 مورد در عرضه محصولات پلاستیکی دو هزار تومانی فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار