تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده سپاه شهرستان بروجن گفت: 80 عنوان برنامه به ‌مناسبت گرامیداشت فتح خرمشهر و هفته مقاومت و پایداری در شهرستان بروجن اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۲۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 23 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سرهنگ پاسدارعلی کیهانی اظهار کرد: گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدای منطقه 'سیبک 'و بخش گندمان و صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در گلزار شهدای بروجن از مهمترین برنامه های این هفته است.
وی برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، شرکت منسجم بسیجیان در نمازجمعه، شب شعر و خاطره، نشست های بصیرتی، نشست های روشنگری و بیان خاطرات دفاع مقدس توسط پیشکسوتان دوران جنگ تحمیلی از دیگر برنامه های گرامیداشت فتح خرمشهر در بروجن است.
فرمانده سپاه شهرستان بروجن با اشاره به این که فتح خرمشهر یک معجزه بزرگ الهی بود که به ملت ایران عزت بخشید، افزود: امروز آبرو، عزت و افتخارات ایران اسلامی مرهون خون شهدایی است که برای دفاع از میهن اسلامی صادقانه جنگیدند.
وی افزود: فتح خرمشهر نقطه عطف جنگ ایران و عراق بود، رزمندگان و ایثارگران ما در حماسه فتح خرمشهر با کمترین امکانات و تجهیزات توانستند با دشمنان مقابله کنند و فتح و پیروزی به ارمغان بیاورند و دشمنان را نیز در اهدافشان ناکام بگذارند.
وی با تاکید بر ضروت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در برهه کنونی گفت: آرامش امروز کشورمان را مدیون رشادت‌های شهدا و رزمندگان در خلق حماسه یاد شده است.
شهرستان بروجن 15 شهید در عملیات بیت المقدس در سال 61 که منجر به ازادسازی خرمشهر شد، تقدیم نظام اسلامی کرده است.
شهرستان بروجن از توابع چهارمحال و بختیاری در 60 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار