تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری با اشاره به آغاز ثبت نام و پذیرش مدارس شاهد استان از سوم خرداد ماه سالجاری افزود: امسال یکهزار و 100 دانش آموز ورودی جدید وارد مدارس شاهد استان می شوند.
کد خبر: ۴۲۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 22 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- بهروز امیدی افزود: هم اکنون 15مدرسه شاهد در استان فعال است که در سال تحصیلی جدید ورودی های جدید به مدارس شاهد در قالب 37 کلاس درس در پایه های اول مقاطع مختلف ساماندهی می شوند.
وی با اشاره به آغاز ثبت نام در پایه اول (دوره ابتدایی) از سوم تا 15 خردادماه، پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از اول تا 15 تیر ماه و ثبت نام پایه دهم (دوره دوم متوسطه ) از هفتم تا 20 تیرماه افزود: متقاضیان این مدارس می توانند با ورود سامانه سجا به آدرس اینترنتی http://sajaa.medu.ir ثبت نام کنند.
ثبت نام در این مدارس بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش در درجه اول با اولویت فرزندان شهدا، جانبازان بالا 50 درصد و آزادگان بوده و در درجه دوم فرزندان جانبازان زیر 50 درصد، رزمندگان، بسیجیان و فرهنگیان می باشد.
امیدی اظهار کرد: پس از ثبت نام دانش آموزان در این سامانه، کد رهگیری به آنها ارائه که پس از اعلام نتیجه قطعی، متقاضیان باید مدارک خود را ارائه کنند.
در سال تحصیلی جاری بیش از 180 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 2 هزار و 400 مدرسه مشغول تحصیل هستند که از این تعداد 3 هزار و 560 دانش آموز در مدارس شاهد مشغول تحصیل هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار