نماینده مجلس؛
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور بي ‎ نظير و حماسي در انتخابات نشان از تدبير، آگاهي و احساس مسئوليت مردم بوده است و برگ زرینی بر افتخارات استان اضافه کرده است.
کد خبر: ۴۲۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 21 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- خدیجه ربیعی با اشاره به اینکه عرصه انتخابات میدان هنر نمایی مردم آگاه و آزاده است، اظهار کرد: این مردم سرمایه پیشرفت و بالندگی امروز و فردای این دیار سربلند هستند.

وی افزود: به فضل پروردگار بار دیگر مردم شریف و همیشه در صحنه در دفاع از آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه مقابل بدخواهان و دشمنان نظام استوار ایستادند.

ربیعی بیان کرد: مردم آگاه با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات ٢٩ اردیبهشت‌ماه حماسه‌ای بزرگ را آفریدند و جلوه‌هایی از صلابت و ایثار را در نگین پایتخت تاریخ و تمدن به نمایش گذاشتند .

وی تاکید کرد: حضور بي نظير و حماسي در انتخابات نشان از تدبير، آگاهي و احساس مسئوليت مردم بوده است و برگ زرینی بر افتخارات استان اضافه کرده است.

این نماینده مجلس گفت: مردم چهارمحال و بختیاری در کنار دیگر مردم این سزمین جلوه‌های بی‌نظیری از اقتدار، عزت و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های الهی را به جهانیان جلوه‌گر ساختند.

وی ضمن تبریک به مردم و منتخبین  آنان، از تمامي دست اندركاران كه در زمينه اجرايي، نظارتي، انتظامي و امنيتي براي برگزاري انتخاباتي پرشور و سالم تلاش كردند نیز قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار