تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: نزدیک به 18 هزار رای اولی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا شرکت می کنند.
کد خبر: ۴۲۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 18 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- از پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، بهروز امیدی فراگیری سواد سیاسی را از الزامات برای دانش‌ آموزان بخصوص رای اولی ها دانست.
وی با اشاره به این که دانش ‌آموزان مهارت‌ و سوادهای متعددی در آموزش و پرورش می‌آموزند، افزود: حدود 18 هزار دانش‌ آموز استان نخستین بار، بلوغ سیاسی و حضور در عرصه‌های اجتماعی را در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری جشن می گیرند.
وی گفت: با برنامه‌های پیش‌بینی شده و بررسی‌های صورت گرفته، شور و نشاط رای اولی‌ها برای حضور در انتخابات پیش ‌رو مطلوب ارزیابی می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد: در 29 اردیبشت ماه جاری دانش‌ آموزان در کنار سایر اقشار جامعه با شور، نشاط و شعور سیاسی برگ زرین دیگری را برای کشور رقم بزنند و بلوغ سیاسی خود را به نمایش بگذارند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار