تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي فرا رسيدن روز روابط عمومي و ارتباطات را به فعالان اين عرصه تبريك گفت.
کد خبر: ۴۲۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 17 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- متن كامل پيام قاسم سليماني دشتكي به شرح ذيل است :

امروزه روابط عمومي نه به عنوان يك سامانه تشريفاتي و حتي اجرايي بلكه به عنوان سامانه‌اي مشورتي و مديريتي و به عنوان عنصر اصلي در ارتقاء و پيشرفت سازمان‌ها جايگاه ويژه‌اي داشته و بدون روابط عمومي هيچ فعاليتي انعكاس مطلوب نمي‌يابد.

در روزگار كنوني روابط عمومي ابزار دست مديريت نيست بلكه فلسفه مديريت بوده و در صورت ناكارآمدي باعث فرسودگي در مديريت خواهد شد.

روابط عمومي مي‌تواند در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به نام "اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال" نامگذاري شده با جاري كردن روح روابط عمومي در دستگاه‌هاي اجرايي زمينه تجلي اين نام را در سراسر كشور فراهم كند.

۲۷ ارديبهشت روز روابط عمومي و ارتباطات فرصتي است تا همگي بتوانند براي توسعه ارتباطات اجتماعي و غناي معنوي و ارزشي اين حرفه ارزشمند با تقويت حضور مديراني دانامحور و تحول طلب رعايت اخلاق حرفه اي در عملكرد خود و بهاء دادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات تلاش و جايگاه اين حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامي تثبيت كنند.

اين روز شكوهمند و فرهمند را به تمامي مشعل داران فروزان توسعه ارتباطات و زمينه سازان هم افزايي، هم انديشي، هم سويي، هم نوايي، هم گرايي و با ابتكار و اميد، قانونمند، هدفمند و هوشمند، با صداقت، شجاعت، امانت و حافظان مصالح دستگاه هاي اجرايي و منافع همگان تبريك و تهنيت عرض مي نمايم و اميدوارم بتوانند در تمامي عرصه ها و صحنه ها موفق و پيروز باشند.

۲۷ ارديبهشت در تقويم رسمي جمهوري اسلامي ايران به نام روز روابط عمومي و ارتباطات نامگذاري شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار