تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان شهرکرد گفت: نانوایی‌های چهارمحال و بختیاری به دلیل صرفه اقتصادی تمایل به آزادپزی دارند.
کد خبر: ۴۲۵۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 17 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا امیری اظهار کرد: نانوایی‌ها یا باید به صورت آزاد و یا با نرخ دولتی فعالیت کنند ولی نانوایی‌هایی موجود در این شهر اغلب به دلیل صرفه اقتصادی تمایل به آزادپزی دارند.

وی با اشاره به اینکه مجوز راه‌اندازی 100 واحد نانوایی آزادپز در این شهر صادر شده است، افزود: امسال نیز مجوز 10 واحد نانوایی آزادپز در این شهرستان صادر شد.

امیری در خصوص ساعات کاری نانوایی‌ها در سطح شهر، تصریح کرد: ساعات کاری نانوایان آزادپز و دولتی در سطح شهر از ساعت شش بامداد تا هشت صبح، 10 تا 13 و 16 تا 20 است.

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان شهرکرد فروش نان با نرخ آزاد در نانوایی‌های دولتی را تخلف دانست و گفت: در صورت مشاهده این اعمال، با واحد متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر قیمت نان با نرخ آزاد 60 درصد از قیمت نان با نرخ دولتی بیشتر است.

رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان شهرکرد در پایان نرخ انواع نان از جمله سنگک با وزن 550 گرم، بربری با وزن 500 گرم، تافتون با وزن 250 گرم، تافتون با وزن 400 گرم و لواش با وزن 200 گرم را در واحدهای آزاد پز به ترتیب یک هزار، 750، 300، 500 و 300 تومان اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار