تابناک چهارمحال وبختیاری- با حمایت پارک علم و فناوری، مرکز رشد دانشگاه شهرکرد یکی از دانش‌آموختگان ارشد رشته مهندسی مکانیک موفق به ثبت اختراع خود با عنوان دستگاه بشکه‌گیر لیفتراک شد.
کد خبر: ۴۲۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 15 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سعید خلیل‌زاده اظهار کرد: اختراع محصول هوش انسان است که می‌توان از آن‌ها در بهترین فعالیت‌های کارآفرینی استفاده کرد.

مدیر عامل شرکت فناوران پیشتاز فاطر، صرفه‌جویی در زمان، صرفه‌جویی در تعداد کارگر، اتصال و جدا شدن آسان از لیفتراک بدون استفاده از برق و هیدرولیک و استهلاک پایین را از مزایای این دستگاه اعلام کرد و گفت: این دستگاه بهترین وسیله برای حمل و جابجایی بشکه است به نحوی که به راحتی به انواع لیفتراک وصل می‌شود و می‌تواند همزمان از یک تا هشت بشکه پر را بلند کند.

مخترع این دستگاه وجود این محصول را باعث پیشرفت اقتصادی استان دانست و گفت:بشکه گیر دستگاهی کارآمد و اقتصادی برای حمل و جابجایی بشکه در پالایشگاه‌ها، پتروشیمی و شرکت‌های شیمیایی است.

وی با اشاره به هزینه 100میلیون ریالی طراحی این دستگاه، تصریح کرد: باحمایت متخصصین مستقر در پارک علم و فناوری این دستگاه در آبان ماه سال گذشته به عنوان طرح پژوهشی به ثبت رسید.

مدیر عامل شرکت فناوران پیشتاز فاطر خاطرنشان کرد: متأسفانه حمایت مسئولان استان از کارآفرینان چندان مطلوب نیست که می‌طلبد در راستای رفع مشکلات این  قشر اقدامات موثری از سوی مسئولان صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار