تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: 98 کیلومتر راه شامل؛ بزرگراه و راه اصلی در این استان درحال ساخت است.
کد خبر: ۴۲۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 13 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حسینعلی مقصودی این طرح ها را شامل؛ محورهای باند دوم تیران - سامان - گردنه رخ - باغبهادران، باند دوم سفید دشت - زرین شهر، باند دوم شهرکرد - بن- داران، باند دوم لردگان- بروجن- شهرکرد، راه اصلی در مسیر دشتک به فارسان ، راه اصلی در مسیر دوپلان - گورمیزه، راه اصلی شهرکرد - بازفت و راه اصلی بازفت - مسجد سلیمان دانست.
به گفته وی، از سال های گذشته تاکنون عملیات اجرایی 179 کیلومتر راه اصلی در این استان به اتمام رسیده و عملیات اجرایی 309 کیلومتر در ادامه این محورها تاکنون آغاز نشده است.
مقصودی اظهار کرد: در مجموع برای طرح های راهسازی عنوان شده از آغاز عملیات تاکنون یکهزار و 751 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که طبق برآوردهای اولیه برای تکمیل این طرح ها 5 هزار و 430 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری که بخش عمده آن کوهستانی است، شامل 215 کیلومتر بزرگراه، یکهزار و 136 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 2 هزار و 381 کیلومتر راه روستایی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار