تابناک چهارکحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه متوسط بارش‌ها از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 504 میلی‌متر بوده است، گفت: بارندگی‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییر محسوسی نداشته و نسبت به میانگین بلندمدت 14 درصد کاهش یافته است
کد خبر: ۴۲۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 13 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره اظهار کرد: بعدازظهر روز گذشته در کمتر از نیم ساعت میزان بارش‌ها در شهرکرد به 11 میلی‌متر و در فرخشهر به هفت میلی‌متر رسید که موجب ایجاد مشکلاتی همچون آبگرفتگی معابر در این دو منطقه شد.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته میزان بارش‌ها در بسیاری از نقاط استان ناچیز بوده است، افزود: امروز غروب در مناطق شرقی از جمله بروجن، سامان، بن و مناطقی از مرکز استان بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش‌ها از روز گذشته کمتر خواهد بود.

قطره گفت: از روز یک‌شنبه تا پایان هفته جاری بارشی در سطح استان نخواهیم داشت و فقط در بعدازظهرها آسمان استان نیمه ابری پیش‌بینی‌ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متوسط بارش‌ها از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 504 میلی‌متر بوده است، خاطرنشان کرد: بارندگی‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییر محسوسی نداشته و نسبت به میانگین بلندمدت 14 درصد کاهش یافته است.

قطره گفت: متاسفانه امسال علی‌رغم بارش‌های مناسب، چهارمحال و بختیاری وارد نهمین سال خشکسالی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار