مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۴۶۸ خانوار فاقد مسکن یا فاقد مسکن مناسب در استان شناسایی شده‌اند که با تأمین اعتبار طی یک برنامه سه تا پنج ساله مشکل مسکن مددجویان برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 09 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد رضوانی با اشاره به اینکه نیازسنجی مسکن مددجویان در استان انجام شده است، افزود: پیش‌بینی شده است تعداد ۲۶ واحد مسکن مهر احداث، ۲۱۶ واحد خرید و یک هزار و ۶۵۶ مسکن شهری و روستایی آماده و تحویل مددجویان شود که طی سال گذشته ۴۳۰ مورد به مددجویان تحویل داده شد.

رضوانی با اشاره به تأمین اعتبارات مسکن مددجویان، افزود: اعتبارات لازم برای تأمین مسکن مددجویان از چهار منبع آورده مددجویان و بستگان، کمک‌های بلاعوض کمیته امداد، مساعدت خیران و اعتبارات بانکی تأمین می‌شود .

مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان تصریح کرد: سال گذشته مبلغ ۷۴ میلیارد و هفت میلیون ریال برای خرید، احداث و تعمیرات مسکن مددجویان هزینه شد که مبلغ هفت میلیارد و ۷۵۶ میلیون ریال از صدقه‌های کمک شده و مبلغ هشت میلیارد و ۴۰۱ میلیون ریال از کمک‌های خیرین و ۵۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال از اعتبارات دولتی تأمین شده است .

وی خاطرنشان کرد: در روستاها ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و در شهرها ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود که در بحث مسکن روستایی بنیاد مسکن به خوبی با کمیته امداد همکاری داشته است.

رضوانی با اشاره به مسکن مهرهای بلاتکلیف در استان عنوان کرد: تمامی مسکن های مهر در سراسر استان که بدون متقاضی و بلاتکلیف هستند کمیته امداد آمادگی دارد که آنها را خریداری کند و در اختیار مددجویان فاقد مسکن قرار دهد .

وی گفت: سال گذشته مقرر شد ۲۱۲ مسکن روستایی توسط این نهاد احداث شود که ۳۱۱ واحد احداث و سهمیه احداث مسکن شهری ۶۶ سهم بود که ۸۸ واحد احداث شده است، همچنین ۱۸۴ واحد مسکن نیمه تکمیل با همکاری کمیته امداد تکمیل شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار