تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار بروجن گفت: 104 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده است.
کد خبر: ۴۲۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 08 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سید سیف الله فیاضی با بیان اینکه از این تعداد 88 شعبه ثابت و 16 شعبه سیار است، اظهار کرد: 57 شعبه در بخش مرکزی بروجن، 21 شعبه در بخش بلداجی و 26 شعبه در بخش گندمان فعال خواهد بود.
وی با بیان اینکه انتخابات در این شهرستان نیمه الکترونیک برگزار می شود، افزود: انتخابات در شهر بروجن به صورت الکترونیکی و در دیگر شهرها و روستاهای شهرستان نیمه الکترونیکی است.
فرماندار بروجن تصریح کرد: در شهر بروجن 32 شعبه اخذ رای فعال و در هر شعبه یک دستگاه احراز هویت برای دریافت اطلاعات شناسنامه ای افراد وجود دارد که پس از احراز هویت، تعرفه الکترونیکی توسط دستگاه صادر می شود.
فیاضی گفت: برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 419 نفر شامل 390 نفر مرد و 29 نفر زن ثبت نام کردند.
وی گفت: بیش از 2 هزار نفرعوامل اجرایی، نظارت، انتظامی، بازرسی و خدماتی کار برگزاری انتخابات این شهرستان را برعهده دارند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
شهرستان بروجن دارای 6 شهر و 42 روستاست و مرکز این شهرستان حدود 62 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار