تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از اجرای یک هزار و900 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 04 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام کریم سرافزار افزود: برنامه های هفته عقیدی سیاسی با 28عنوان برنامه در سطح شهرستان های استان به مناسبت سالروز شهادت مرتضی مطهری برگزار می شود.
به گفته وی، این شهید بزرگوار به عنوان یک دانشمند و متفکر اسلامی به معنای واقعی پاسدار اسلام ناب محمدی بود و شجاعانه در برابر انحراف منافقین ایستاد.
سرافزار افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سالروز شهادت این شهید بزرگوار را به عنوان هفته عقیدتی سیاسی به منظور ترویج اندیشه های ناب این استان برزگ گرامی می دارد.
به گفته وی، امسال هفته عقیدتی سیاسی با عنوان کلی' شهید مطهری؛ نماد تولید اندیشه اسلامی'، نامگذاری شده است و در استان یک هزار و 900برنامه به همین مناسبت برگزار می شود.
وی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، برگزاری همایش تجلیل از مقام شامخ علامه متفکر استاد مرتضی مطهری با عنوان حکمت مطهر، برگزاری نشست های بصیرتی با محوریت اندیشه های استاد مطهر را از جمله این برنامه های عنوان کرد.
به گفته وی، نواخته شدن ‌زنگ سپاس معلم در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی، محافل روشنگری، مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، ‌مسابقات ورزشی، نقاشی، خطاطی و وبلاگ نویسی، دیدار با خانواده مربیان و معلمان شهید، محافل انس با قرآن و از مهمترین عناوین برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج چهارمحال و بختیاری است.
سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری به عنوان روز معلم نامیده شده است و در این هفته یاد و خاطره این شهید و معلمان شهید با اجرای برنامه های مختلف گرامی داشته می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار