فرماندار بن؛
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار بن با اشاره به اینکه کاندیدا بایستی از تخریب یکدیگر بپرهیزند، گفت: این امر موجب آسیب رسیدن به مردم و قرار گرفتن طرفداران نامزدها مقابل یکدیگر می‌شود.
کد خبر: ۴۱۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 03 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- کمال اکبریان اظهار کرد: آنچه امروزه تمام دنیا را مورد توجه خود قرار داده، برگزاری انتخابات در ایران است که مسلما برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات، در قدرت کشور تاثیرگذار است.
وی افزود: کاندیدا و طرفداران کاندیدای انتخاباتی بایستی اهمیت انتخابات سالم و به دور از هرگونه آسیب را مدنظر قرار دهند.
اکبریان گفت: انتخابات خوب، سالم و رقابتی، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را می‌طلبد که نقش مجریان و برگزار کنندگان انتخابات، رعایت اصل بی طرفی و وارد نکردن سلیقه شخصی خود در این امر بسیار اهمیت دارد.
وی تاکید کرد: لازم است تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات، مردم را به حضور گسترده تشویق کرده و اهمیت آن را به دیگران انتقال دهند تا برگ برنده دیگری برای نظام تلقی شود.
اکبریان با اشاره به اینکه ایران تنها کشوری است که در آن مردم سالاری دینی اجرا می‌شود، تصریح کرد: نامزدها بایستی برنامه‌های خود را در زمان تبلیغات بیان کنند تا مردم فرد اصلح و مورد شایسته نظام را انتخاب کنند.
وی به نامزدها و طرفداران آن‌ها توصیه کرد: نامزدها بایستی از تخریب یکدیگر پرهیز کنند زیرا این امر موجب آسیب رسیدن به مردم و قرار گرفتن طرفداران نامزدها مقابل یکدیگر شده و این خود موجب سوء استفاده بدخواهان نظام خواهد شد.
فرماندار بن گفت: نامزدهای شوراها ملزم به ارائه برنامه‌های انتخاباتی خود هستند و با توجه به قومیتی بودن شوراها، بایستی قانون به طور کامل رعایت شود.
وی خاطرنشان کرد: داشتن رقابت سالم در چهارچوب قواعد و قوانین به منزله رعایت اخلاق انتخاباتی است که عدم توجه به گرایش در انتخابات، وظیفه مهم مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار