نماینده مجلس:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات افزود: آموزش و پرورش بعنوان نهاد حکومتی و مکانی برای تربیت انسان ها نباید به مکانی برای خط و مشی های سیاسی تبدیل شود.
کد خبر: ۴۱۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 02 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- اردشیر نوریان در آیین تجلیل از معلمان نمونه چهارمحال و بختیاری افزود: آموزش و پرورش یک دستگاه حکومتی و کارآمد در نظام اسلامی است و فرهنگیان در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان و افراد جامعه نقش مهمی ایفا می کنند.
وی گفت: توجه به جایگاه فرهنگیان و رفع نیازها و مشکلات این قشر در دولت ها باید به عنوان یک برنامه مورد توجه قرار گیرد تا بتوان زمینه فعالیت بهتر این قشر را در امر تعلیم و تربیت فراهم کرد.
نوریان اظهار کرد: در دولت های مختلف به جایگاه فرهنگیان و رسیدگی به مشکلات و نیازهای فرهنگیان توجه زیادی نشده و همه مطالب در حد حرف و شعار باقی مانده است.
وی گفت: در دولت آینده باید افرادی باسواد، متدین، انقلابی، چالاک و پرانرژی، با ایده و فهیم در کابینه دولت دوازدهم انتخاب شوند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز گفت: دو قطبی شدن انتخابات و قرار گرفتن جریان های سیاسی در مقابل یکدیگر، زنگ خطری برای انقلاب و نظام اسلامی است.
حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: انتخابات را با بازیگری سیاسی و جناح بازی ها نمی توان به پیش برد، بلکه افراد باید براساس ملاک و معیارهای خود فرد اصلح را بدون پیروی از جناح خاصی انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه رقابت سالم عامل سازندگی است، اظهار کرد: در انتخابات رقابت باید براساس رقابت ایمانی، اخلاقی، اعتقادی و رقابت ولایی باشد و از تخریب و رقابت علیه یکدیگر و خلاف منویات رهبری و ولایت فقیه جلوگیری شود.
وی به جایگاه فرهنگیان در جهت دهی به جامعه و انتخابات پیش رو اشاره و تاکید کرد: در این انتخابات نباید بگذاریم دشمن و کسانی که علیه مواضع انقلاب حرکت می کنند از این فرصت علیه نظام استفاده کنند.
همزمان با روز بزرگداشت معلم از 27 معلم پژوهنده برتر و معلمان برتر استان تجلیل شد.
15 هزار معلم در 2400 واحد آموزشی استان چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار