رئیس دانشگاه شهرکرد اعلام کرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس دانشگاه شهرکرد رتبه دانشگاه شهرکرد را در سال گذشته از بین 74 دانشگاه جامع کشور 26 خواند و اظهار کرد: دانشگاه شهرکرد از نظر امکانات در رتبه‌های نخست کشور است.
کد خبر: ۴۱۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 02 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- شایان شامحمدی در جشن بزرگداشت روز معلم، با تبریک این روز اظهار کرد: اکنون نیازمند دانشگاه‌های حرفه محور هستیم و دانشگاه‌ها باید به سمت کارآفرینی حرکت کنند.

وی راه‌اندازی مرکز شتاب‌دهی و نوآوری، ایجاد مرکز آپا با اشتغال 150 نفر و کشت 20 هکتار گیاهان دارویی را از شاخص‌ترین فعالیت‌های دانشگاه شهرکرد در نیمه دوم سال گذشته دانست.

شامحمدی با اشاره به رشد سرانه تولید مقالات علمی دانشگاه شهرکرد از 2.4 در سال 94 به 3.56 درصد در سال 95، افزود: میانگین سرانه تولید مقالات در کشور 2.04 است که این موفقیت حاصل تلاش اساتید دانشگاه است.

وی رتبه دانشگاه شهرکرد را در سال گذشته از بین 74 دانشگاه جامع کشور 26 خواند و اظهار کرد: دانشگاه شهرکرد از نظر امکانات در رتبه‌های نخست کشور است.

رئیس دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه برای ارتقای سطح دانشگاه باید از نظر اقتصادی تقویت شویم، عنوان کرد: استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان، تقویت بنیاد خیرین دانشگاه و تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت از راه‌های افزایش توان اقتصادی دانشگاه است.

حجت‌الاسلام سعید صفی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد نیز اظهار کرد: پس از انبیای الهی معلمان و اساتید نقش تأثیرگذاری در تربیت انسان‌ها دارند.

وی دانشجویان را مدیران آینده کشور عنوان کرد و افزود: اگر دانشجویان خوب تربیت شوند کشور آینده‌ای روشن خواهد داشت و این اهمیت کار معلمی را می‌رساند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد از مداخله مسئولین استانی در تصمیمات دانشگاه انتقاد کرد و ادامه داد: این درحالی‌که دانشگاه یک نهاد کاملاً مستقل است.

در پایان این مراسم از اساتید برتر دانشگاه شهرکرد تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار