تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مبادا ترس از دشمن در دلتان جا باز کند، گفت: گفت: راه رستگاری، تنها حرکت کردن در مسیر ولایت است.
کد خبر: ۴۱۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 01 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در همایش تجلیل از جانبازان، ضمن تبریک به مناسبت این ایام، اظهار کرد: دشمن با مظلوم نمایی که در این ایام در کشور ایجاد کرده، متاسفانه موجب جلب توجه افراد مختلفی شده است.

حجت‌الاسلام نکونام گفت: راه رستگاری، تنها حرکت کردن در مسیر ولایت است.

 وی ادامه داد: دشمن خبیث با آگاهی نسبت به تجهیزات دفاعی، مقاومت مردم و ایستادگی سپاه و بسیج توان مقابله نظامی با ایران را در خود نمی‌بیند و گرنه لحظه‌ای برای جنگ تأمل نمی‌کرد .

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: امنیت، ایستادگی و مقاومت کشور مرهون خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، سپاه، بسیج، ولایت مداری و وحدت میان مردم است.

حجت‌الاسلام نکونام گفت: مومن با زندگی در جامعه، قدرت محاسبه‌گری و تجزیه و تحلیل دارد و بایستی بتواند به راحتی و با تحلیل مناسب فرد اصلح را انتخاب کند.

وی با اشاره به اینکه مبادا ترس از دشمن در دلتان جا باز کند، گفت: در این ایام مراقب باشید دچار اشتباه در تحلیل نشوید، در محاسباتی که دشمن به برخی از افراد القا می‌کند قرار نگیرید و مباداترس از دشمن موجب شود که دنیا جای دین را بگیرد.

نمایند ولی‌فقیه در استان تاکید کرد: آنچه بایستی در کشور حاکم باشد، ولایت‌مداری و حرکت در راه ولایت است.

وی با اشاره به اینکه دغدغه امروز همه افراد انتخابات 29 اردیبهشت است، تصریح کرد: هر آنچه از صندوق رای بیرون بیاید، نشان از این است که این کشور دارای ولی است که حامیانی دارد و هرگز دشمن نخواهد توانست به آمال و آرزوهایش برسد.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه راه نجات کشور از دست دشمن، راهی است که امام پیش پای افراد قرار داده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری خانواده شهدا و جانبازان فتنه‌های دشمن همانند گذشته خنثی شوند و نظام جمهوری اسلامی پیروز نهایی میدان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار