مدیرعامل بانک توسعه تعاون:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: دولت یازدهم در سال گذشته موفق به جبران تاریخی کاهش ارزش پول در سطح دستمزدها شد.
کد خبر: ۴۱۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 01 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الله مهدیان در همایش گرامیداشت روز جهانی کارگر در شهرکرد افزود: اهتمام در رفع مطالبات کارگران از طریق تامین حقوق و دستمزد، ارتقای سطح بهداشت و سلامت، تامین زیرساخت های لازم تهیه مسکن کارگری، ارتقای سطح ایمنی و ارتقای مهارتهای فنی و تخصصی و حل مشکلات مالی بنگاه های اقتصادی از دیگر اقدامات دولت یازدهم در حوزه کارگری بوده است.
وی با اشاره به نقش مهم کارگران در رونق اقتصادی کشور تصریح کرد: کارگران منبع غنی سرمایه انسانی به شمار می روند و هم اکنون این قشر بعنوان سرمایه انسانی دیده می شود.
مهدیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و نگرش معظم له در خصوص جایگاه کارگر افزود: رهبری، کار و کارگر را به مثابه عبادت تعریف کرده اند که ضروری است از این بیانات بخوبی استفاده کرد.
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به نقش این بانک در فراهم سازی فرصت های شغلی کشور اظهار کرد: این بانک با 500 واحد بانکی فعال در سطح کشور در راستای توانمندسازی تعاونی ها گام برمی دارد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور به نمایندگی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این برنامه حضور یافت.
در این همایش که با عنوان 'تبیین نقش کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی' نامگذاری شده بود، از هشت برگزیده مسابقات قرآنی کارگری و تعدادی از کارگران نمونه استان تجلیل شد.
11 اردیبهشت با عنوان روز جهانی کارگر نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار