مقیمی:
قائم مقام وزیر کشور گفت: هر نامزدی که بتواند در راستای سند چشم انداز توسعه کشور گام بردارد، شایسته ریاست جمهوری است و باید به این نامزد رای داد.
کد خبر: ۴۱۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 01 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- محمدحسین مقیمی در همایش گرامیداشت روز جهانی کارگر در شهرکرد افزود: هر 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری از رجال سیاسی تایید صلاحیت شده و مورد احترام هستند و می توانند از فرصت های موجود در راستای ارائه برنامه ها و دیدگاه های خود بهره بگیرند.
وی با تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم با امنیت بالا و با حضور حداکثری مردم تصریح کرد: این اهداف مهم به طور کامل در انتخابات اخیر تامین شده و تلاش خود را به کار گرفته ایم تا انتخابات پیش رو نیز در آرامش و امنیت کامل با حضور باشکوه مردم برگزار شود.
مقیمی با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان و ناامنی در منطقه، حضور حداکثری مردم در انتخابات را ضروری خواند و گفت: باید مردم کشور را برای حضور در پای صندوق های رای تشویق کرد، زیرا این حضور حداکثری از نظر داخلی و بین المللی برای کشور اهمیت زیادی دارد.
قائم مقام وزیر کشور با تاکید بر امیدوار ساختن مردم به کشور و نظام افزود: باید از بیان سخنان ناامید کننده پرهیز شود و مردم را امیدوار کرد.
مقیمی در ادامه به نقش کارگران در برهه های مهم نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: کارگران در سالهای قبل، حین و پس از پیروزی اسلامی نقش مهم و تعیین کننده ای را در پیروزی و سربلندی انقلاب ایفا کردند و امروز نیز در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بی بدیلی برعهده دارند.
وی، تحقق رشد اقتصادی هدفگذاری شده در سند چشم انداز کشور را مستلزم تلاش مجموعه فعالان اقتصادی کشور دانست و گفت: کارگران که از سرمایه های مهم اجتماعی کشور بشمار می روند در تحقق این مهم اثرگذارند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار