تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از کاهش 18 درصدی بارندگی در استان نسبت به میانگین بلندمدت دوره مشابه خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 01 May 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش در بعدازظهر روز گذشته از ایستگاه مال‌خلیفه با چهار میلی‌متر گزارش شده است، اظهار کرد: برای امروز بعدازظهر نیز در بسیاری از نقاط استان بارش رگباری پراکنده و موقت دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: از اواخر وقت پنج‌شنبه سامانه جدید بارشی وارد استان شده و برای روزهای جمعه، شنبه و یک‌شنبه هفته آینده بارش رگباری پیش‌بینی می‌شود.

قطره با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هوای استان 10 روز در وضعیت ناسالم و گاهی در مرز هشدار قرار گرفت، تصریح کرد: با ورود توده‌های گرد و غبار از کشور عراق به سمت ایران، برای امروز و فردا بعدازظهر هوای استان در وضعیت ناسالم و گاهی در مرز هشدار قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه متوسط بارش‌ها از ابتدای سال زراعی تاکنون 489 میلی‌متر بوده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در سطح استان بارش‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش و نسبت به میانگین بلندمدت دوره مشابه 18 درصد کاهش بارندگی داریم و با توجه به اتمام سال زراعی، امسال نیز با کمبود بارش مواجه هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار