تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون اجرایی و منابع انسانی صنایع فولاد توان آور آسیا چهارمحال و بختیاری گفت: تولید 150 هزار تن ورق قلع اندود امسال برای این واحد تولیدی هدفگذاری شده است.
کد خبر: ۴۱۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 01 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- اصغر نریمانی اظهار کرد: برنامه تولید این واحد برای تامین مواد اولیه و فروش محصولات 12 تا 14 هزار تن در هر ماه پیش بینی شده است.
به گفته وی، واحد تولیدی ورق قلع اندود پس از 6 سال زیان دهی، با اجرای برنامه های مدیریت جهادی از مردادماه سال گذشته، تولید در این واحد رونق گرفت و شرکت برای اولین بار به سوددهی رسید.
نریمانی افزود: در این راستا با استفاده از ارز مبادله ای، کاهش تعرفه واردات مواد اولیه، تامین بخشی از مواد اولیه در داخل کشور، تسهیل و رفع موانع تولید و ساخت داخلی قطعات یدکی مورد نیاز واحد، اقدام های اساسی در راستای رونق تولید در این واحد برداشته شد.
به گفته وی، هم اینک 65 درصد نیاز کشور در 2 واحد تولید ورق قلع اندود در استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان تولید می شود.
معاون اجرایی و نیروی انسانی صنایع فولاد توان آور آسیا چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محصولات تولیدی این واحد در صنایع غذایی، شیمیایی، صنعتی و دارویی کاربرد دارد، تصریح کرد: سال گذشته 20 هزار تن انواع محصولات شامل؛ کلاف قلع اندود، ورق برش خورده قلع اندود، انواع قوطی فلزی، چاپ و لاک و درب آسان بازشو قوطی های فلزی در این واحد تولید شد.
نریمانی گفت: این شرکت برای 220 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است که مواد اولیه برای 200 کارخانه قوطی سازی و بسته بندی در کشور را فراهم می کند که برای 9 هزار نفر نیز در این واحدها اشتغالزایی شده است.
بنابر گزارش های وزارت صنعت، معدن و تجارت نیاز کشور به ورق های قلع اندود سالانه 150 هزار تن برآورد شده است.
واحد تولیدی فولاد توان آور آسیا در 15 کیلومتری شهرکرد واقع است.
هم اینک حدود یکهزار و 200 واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار