تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری گفت: این صندوق 2 هزار و 925 فرصت شغلی در دولت یازدهم از طریق اعطای تسهیلات در این استان فراهم کرد.
کد خبر: ۴۱۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 01 May 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی لیریایی افزود: در این مدت بیش از 151 میلیارد و 253 میلیون ریال تسهیلات در بخش های کشاورزی، صنعت، خدمات، وام ضروری و ازدواج پرداخت شده که از این میزان بیش از 110 میلیارد و 515 میلیون ریال در حوزه اشتغال است.
وی اظهارکرد: یکهزار و 446 طرح طی همین مدت در بخش خدمات، 847 طرح در بخش صنعت و 632 طرح در بخش کشاورزی اجرا شده است.
لیریایی افزود: تسهیلات پرداختی اشتغال این صندوق بین 50 میلیون ریال تا یک میلیارد ریال است که در مناطق روستایی با بازپرداخت 5 ساله و شهری 4 ساله است.
وی افزود: هم اکنون بیش از 40 میلیارد ریال پرونده تسهیلات در نوبت دریافت تسهیلات است که با توجه به تخصیص اعتبارات براساس ظرفیت و مزیت طرح، تسهیلات به طرح ها پرداخت می شود.
مدیر صندوق کارافرینی امید استان چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه بیش از نیمی از تسهیلات پرداختی این صندوق به زنان و زنان سرپرست خانوار پرداخت شده است، افزود: پارسال 30 صندوق خرد محلی بانوان در استان تشکیل شد که از این تعداد 26 صندوق خرد محلی تسهیلات 150 میلیون ریالی به منظور ایجاد اشتغال خرد و خانگی دریافت کردند.
وی افزود: در صورت تامین اعتبار، طرح روستای بدون بیکار در 15 روستای این استان اجرا می شود و در این طرح از هر شهرستان 2 روستا با ظرفیت های خاص شناسایی و روستاییان توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آموزش های لازم برای ایجاد اشتغال را فرا می گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار