تابناک چهارمحال وبختیاری- قائم مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از توزیع یک‌هزار و 589 بخاری نفتی به مناطق محروم فاقد گاز خانگی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 01 May 2017

 به گزارش تابناک شهرکرد- نجفعلی حیدری اظهار کرد: سال گذشته تعداد 385 عدد تانکر آب بین مددجویان روستاهایی که فاقد لوله کشی آب و با تانکر آبرسانی می ‎‌ شوندف به منظور ذخیره آب آشامیدنی توزیع شد.

وی ظرفیت این تانکرها را 200 لیتر اعلام کرد و افزود: برای خرید این تعداد تانکر آب مبلغ 462 میلیون ریال هزینه شده که 155 عدد در منطقه موگویی و 100 عدد منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ، 80 عدد منطقه منج شهرستان لردگان و 50 عدد منطقه میانکوه شهرستان اردل توزیع شده است.

حیدری تصریح کرد: رویکردهای جدید کمیته امداد فقرزدایی و رسیدگی به محرومان جامعه که مناطق محروم با ضریب 9 و هشت در اولویت برنامه های کمیته امداد است.

قائم مقام کمیته امداد استان مطرح کرد: این نهاد در مناطقی که از گاز شهری و روستایی محروم هستند تعداد یک هزار و 589 بخاری نفتی توزیع کرده که بیشترین توزیع در شهرستان ‎‌ های کوهرنگ و لردگان بوده است.

وی اعتبار هزینه شده برای خرید بخاری نفتی را یک میلیارد و 844 میلیون ریال اعلام و عنوان کرد : ارائه این نوع خدمات موجب افزایش سطح بهره‌وری و افزایش رفاه و سلامت مددجویان شده است.

حیدری همچنین درخصوص مناطق برخوردار از گاز خانگی  گفت : تعداد 845 بخاری گازی با ارزش یک میلیارد و 504 میلیون ریال که بیشترین تعداد در منطقه میانکوه، دوآب و شلیل بوده و 500 عدد آبگرمکن به مبلغ یک میلیارد و 990 میلیون ریال در منطقه بازفت و میانکوه توزیع شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان به نقش خیران و مشارکت‌های مردم در یاری رساندن این نهاد اشاره کرد و گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با کمک های نقدی و غیرنقدی خود همانند وسایل گرمایشی به زندگی محرومان این استان گرما ببخشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار