تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختیاری از انهدام دو باند تهيه و توزيع مواد مخدر و كشف 468 كيلوگرم ترياك از دو دستگاه كاميون طي عمليات مشترك پليس چهارمحال و بختياري، يزد و كرمان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 30 April 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده در تشريح جزئيات اين خبر، اظهار كرد: در پي وصول گزارشي مبني بر قصد سوداگران مرگ براي حمل مواد مخدر عمده از شرق كشور به مناطق غربي موضوع در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختياري قرار گرفت .
وی افزود: پس از بررسي‌هاي دقيق دو دستگاه كاميون اين قاچاقچيان در استان هاي كرمان و يزد شناسایي و تحت تعقيب قرار گرفتند .
اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: ماموران پس از اخذ نيابت قضایي با همكاري عوامل پليس مبارزه با مواد مخدر كرمان و يزد خودروهاي اين قاچاقچيان را متوقف و در بازرسي از اين خودرو ها 468 كيلوگرم ترياك كه به طرز ماهرانه‌اي جاساز شده بود كشف و چهار نفر نيز در اين راستا دستگير شدند .
فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري در پايان با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضایي، تاكيد كرد: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد افيوني در اولويت كاري پليس است و نيروي انتظامي هرگز اجازه جولان به آ‌نها نخواهد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار