تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 151 شعبه، آرای مردم این شهرستان را جمع آوری می کنند.
کد خبر: ۴۱۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 29 April 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید ملکپور با اعلام این خبر افزود: برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها سه هزار نفر عوامل اجرایی در شهرستان مشارکت دارند.
وی با اشاره به آمادگی کامل در حوزه‌های مختلف انتخاباتی شهرستان شهرکرد افزود: انتخابات با رعایت اصل امانتداری و بی‌طرفی در این شهرستان برگزار می‌شود.
فرماندار شهرستان شهرکرد تصریح کرد: مشکلات بخشداری ‌ها در جلسات هماهنگی مطرح و رفع شده تا بخشداران با رعایت اصل بی ‌طرفی، آگاهانه و با تسلط بتوانند انتخابات با شکوهی برگزار کنند.
ملک پور با بیان اینکه از مجموع 559 نامزد شوراهای شهر و روستا در شهرکرد، 510 نفر تایید صلاحیت شده‌اند، خاطرنشان کرد: 22 نفر در مناطق شهری و 21 نفر در مناطق روستایی رد صلاحیت شده و 6 نفر نیز انصراف داده‌اند.
انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار