تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار کوهرنگ با اشاره به انتخابات پیش‌رو، گفت: هر رای نشان از وجود اعتماد میان مردم و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۴۱۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 29 April 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی زمان‌پور اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کرده است و این مهم نیازمند حفظ و نگهداری است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستادر 29 اردیبهشت ماه جاری، افزود: نامزدها نباید با وعده‌های دروغین و غیر قابل اجرا به مردم خدمات دولت به‌‌ویژه در مناطق محروم را تخریب کنند.

زمان‌پور تاکید کرد: نامزدها و ستادهای انتخاباتی بایستی شعارهای اجرایی و واقعی به مردم دهند تا موجب دلسردی آنان نشوند.

وی اضافه کرد: فعالیت در چارچوب قانون و رعایت آیین‌های تبلیغات از وظایف نامزدهای انتخاباتی است و عدم ساختار شکنی و عدم دو بُعدی کردن انتخابات توسط این افراد باید مد نظر قرار گیرد.

زمان‌پور اظهار کرد: امید است مردم با حضور گسترده و پر شور در پای صندوق‌های رای همچون دوره‌های گذشته از نظام اسلامی حمایت و دشمنان انقلاب را ناامید کنند. فرماندار کوهرنگ خاطرنشان کرد: هر رای نشان از وجود اعتماد میان مردم و نظام اسلامی است. وی به اشاره به مشارکت بالای 90 درصدی مردم کوهرنگ در انتخابات سال‌های گذشته، گفت: امید است مردم با رغبت و امید در انتخابات پیش‌رو شرکت و برگ زرینی را به افتخارات استان و کشور بیفزایند.

زمان‌پور از نامزدها و طرفداران آنان و مردم خواست با پرهیز از هر گونه تعصبات بی‌جا در خلق رویدادی عظیم ایفای نقش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار